mieszkanko na Polnej

muszę to wreszcie przyznać- przez ostatnie miesiące bardzo rozleniwiłam się pod względem zdjęć. owszem, ciągle cykam coś w wersji PRZED i PO, zrobiłam kilka portretów kuzynce ale.. jak to się ma do sesji z modelkami? jak to się ma do moich ambicji? fotogłód karmię ochłapami.. i nie można nic zwalać na temperatury, brak liści na drzewach, czy ciągły deszcz. a jednak mam nadzieję, że z nadejściem wiosny i we mnie coś zakwitnie..
mimo to, nie mogę sobie przypiąć etykietki totalnie nie-fotografującej- zrobiłam serię zdjęć na stronę www Piwniczki (pisałam o tym tutaj) oraz w przeddzień wyjazdu kilka fotek mieszkania mojej drugiej Mamy, zwanej potocznie teściową (wciąż nie rozumiem czemu to słówko ma tak pejoratywny wydźwięk)
zobaczcie jaki cudowny mały ikeo'wski świat stworzyła !

salon połączony z jadalnią:

wersja w fiolecie
kuchnia:

i sypialnia:

pięknie, prawda?

  a tutaj, to już ja :) tak jak obiecałam, będę teraz pojawiać się częściej

11 komentarzy:

  1. Potwierdzam pięknie! Teściowa ma dość nowoczesny gust :) Mi się podoba :) Dodatki w zieleni i fiolecie również w moim guście :)
    Pozdrawiam
    Moaa

    OdpowiedzUsuń
  2. takie rustykalne mieszkanko, klimatyczne - bardzo mi sie podoba, zwłaszcza, że szaleję za brązami :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardz, bardzo ładne mieszkanko! Ma smak i styl :) A moja teściowa, to też bardziej druga mama, niż jędza z dowcipów :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. całkiem, całkiem, zieleń dodaje przypomina o zbliżającej się wiośnie i fiolet to mój ukochany kolor. Jestem na tak.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładne mieszkanko teściowej - ma kobieta swój styl:)

    OdpowiedzUsuń
  6. ślicznie tam u ciebie, czekam na więcej zdjęć:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Podoba mi się a dodatki w zieleni są super :)

    OdpowiedzUsuń
  8. No trzeba przyznac, ze ma styl Twoja druga mama. Dba o detale i o wieksze rzeczy. Podoba mi sie. :)

    Pozdrawiam
    Dagi

    OdpowiedzUsuń
  9. oprócz szafek w kuchni bardzo mi sie podoba...gdyby były białe szare...może większy ład by zapanował i spójnośc..uwielbiam zielone dodatki..piekne sofy

    OdpowiedzUsuń
  10. Kuchnia i sypialnia koszmarne, salon taki,.. no jak to u tesciowej po siedemdziesiątce:)

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam na www.jestrudo.pl !

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...